Nytt brev från kommunen damp ner i brevlådan

Jag trodde att det var info om nästa tomtomgång som hade blivit tidigarelagd. Döm om min förvåning när jag läser att det hade fått ett återbud och att tomten som vi satt som förstahandsval nu var ledig! Jag blev alldeles skakis och var tvungen att ringa Anders och fråga om han skulle vara hemma snart. Jag kunde inte vänta med att berätta för honom. Men han fick läsa pappren själv när han äntligen kom hem.

Nu var det ju dags att bestämma oss. Ville vi verkligen ha tomten? Ska vi verkligen bygga ett hus? Vi åkte ut till tomten igen. Den är verkligen trevlig. 1388kvm stor. Visserligen behövs den fyllas upp i ena änden, men det var inget problem. Dock så kan vi behöva förstärka den genom att påla, men det verkade inte så troligt.

Här är en översikt över tomterna. Vår är grönmarkerad. Klicka för en större bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0